28 Şubat 2011 Pazartesi

Bim Market Müşteri şikayetleri ve Önerileri

Bim Market Müşteri şikayetleri ve Önerileri
Bim firmasına ait şikayet ve önerilerinizi bu konu altına "yorum" yaparak paylaşa bilirsiniz...

28 yorum:

  1. Bazı kasiyer ve elemanların davranışları insanı Bim'den soğutuyor!

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz efendim güle güle efendim veya ucuzluk kalite bunların hepsi en ucube bakkalda da var suadiye ayşe kadındaki marketinizden alışveriş yapan birisi olarak büyük poşet sıkıntınızı görüyorum aldıklarımı 7 poşette değil 2 poşette götürme kolaylığı istiyorum ve elemanlarınızdan şirket politikası sözünü duymaktan aldıklarımı geri iade etmekten bıktım size söz bir daha bim marketlerden alışveriş yapmayacağım ve bir esnaf olarak gelen müşterilerimle bütün bu olumsuzluklarinızı paylaşacağım mahmut güleroğlu

    YanıtlaSil
  3. Merhaba

    Tarih 29.07.2013 Pazartesi saat 19:30 'da Eyüp şubenize gittim personel öznur k. arkadaşımızdan yolumun uzun oldugunu 1 adet poset istedim az kaldı beni dövecek gibi ağresif davranışlar sergiledi.Kendisine biraz sakin olması söyledigimde kapıda şikayet numarası var arayın diyerek yüksek sesle söylendi.Kendisine uyardıgım halde hala söylenmesi çok garibime gıtti.

    Bim birleşik marketleri böyle insanları iç bünyesinde nasıl barındırdıgını hala düşünüyorum.Lütfen öznur akadaşımızı uyarmanız bu şekilde terbiyesiz davranmasını engellemenizi istiyorum.Sizden ricam.

    Aynı şekilde devam ettiği sürece bim marketlerine gelmeyi düşünmüyorum.Çevremdeki arkadaşlarımıda bu konuda uyarıda bulunacagım.


    Saygılarımla

    Hamdi Aydın

    Tel 0545 541 01 09

    YanıtlaSil
  4. HAMDİ BEY ŞİKAYETİNİZİ GÖSTERİLEN NUMARAYA İLETTİNİZ Mİ ?

    YanıtlaSil
  5. 13.11.2013 tarihinde saat 15.20 de Erzurum Huseyin Avni Ulaş mah. camialti şubenizdeydim kasada bir bayan calisiyordu o kdar gergin ve sinirliydiki resmen aldigimiz urunleri kasadan sert bir şekilde dıger tarafa atiyordu kasa yogundu arkadan bir bayan başka elemaniniz yokmu diye sordu resmen dalga gecerek olanlar burda dedi devamli homurdanarak sabah 7 den beri ayaktayim cikacam işten ayrilacam burdan diye kaba ve ukala davranişlarla hareket ediyoru o kadar sinirli davraniyorduki para ustumu bile eksik vermiş disarda farkettim ama muattap olmamak icin geri gitmedim boyle calişanlar yuzunden bime artik gitmeyecegim.

    YanıtlaSil
  6. ben de tarihi geçmediği halde buzdolabında küfnemiş ,üstelik açılmayan aknaz kaşar peyniri iadeye gittiğimde bana fiş soruyor görevli.ben 1 aylık fişi saklamak zorundamıyım sanki!aknaz satan bimden başka yer görmedim zaten.neyse iade almadı ama bir daha ne bime ne de aknaz ben ve tanışlarım için bitmiştir...

    YanıtlaSil
  7. bimden aldığım aknaz kaşar peyniri dolapta sakladığım ve paket hiç açılmadığı halde son kull. tarihinede çok varken küfnemiş.
    iade içn bime gittim bana fiş sordu.sanki bimden başka yerde aknaz satılıyo? ben 1aylık fişi saklamak zorundamıyım sanki! 3 adet almıştım .1i böyle oldu işte. neyse iade almadılar ama bir daha ne bime girerim ne de aknaz alırım.tanışlarımada engel olacağım zaten...

    YanıtlaSil
  8. Alanya hacet mahallesinde bulunan bim in kasiyeri özelliklede özlem adlı şahıstan şikayetçiyim ve çevremdekilerde ondan şikayetçi özlem adlı şahısı görmek istemiyoruz bana hakeretlerinden sonra bimden iyice soğdum lütfen gerekeni yapılsın

    YanıtlaSil
  9. Alanya hacet mahellesin de bulunan bim den şikayetçiyim markette resmen özlem adlı çahıstan hakeretlere uğradım o kadından tek ben değil çevremde rahatsız gerekeni yapılmasını istiyoruz

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar İstanbul çırçır/Eyüp Bim mağazasından 29.06.2014 tarihinde, 14.29 saatinde babam ve annem alışveriş yaptılar ve eve gelip baktıklarında 10 tl eksik olduğunu gördüler. Adını bile bilmediğimiz kasiyer 22.60 tl vermesi gerekirken 12.60 tl vermiş. Fişle birlikte markete gidip şikayeti söylediğimizde adamın kasasıyla birlikte aşağıya inip sayım yaptığını eğer para fazla çıkarsa bize vereceği söylendi adam yukarı çıktığında kasada fazla para olduğunu ve bize hemen vereceğini söyleyip mağaza sorumlusu özlem hanımında bilgisi olması için aşağı çağırdı ve çıktığında bu seferde paranın tam olduğunu hatta kendi adına zararda olduğunu söyledi. Parayı vermeyip hala doğru para verdiğini savunarak bizi eve gönderdi bunun üstüne babam gittiğinde kamerayı izlemelerini söyleyerek paranın yanlış verildiğini söyledi kamerayı izlediklerinde paranın yanlış verildiğini görünce parayı verdiler ama o adamdan şikayetçiyiz haklı olmamasına rağmen parayı verirken helal etmediğini söylemesi küstah konuşması hareketlerinin yanlışlığı yalancılığı ve bundan önceki zamanlardaki vukuatlarından dolayı gereğinin yapılmasını rica ederiz.

    YanıtlaSil
  11. üzerinde ayrı kasada ayrı fiyat ödüyoruz buna ne gibi çözüm bulucaksınız

    YanıtlaSil
  12. şikayetlerimiz dikkate alınıyormu şayet alınmıyorsa yapmanız gerekeni kendim yapacam lütfen biraz duyarlı olun !

    YanıtlaSil
  13. izmir buca\akıncılar semtinde Bim mağazasından bende şikayetçiyim para üstünü vermiyolar .Benim 2 defa başıma geldi . ayrıca eksi bakiye çıkıyor diyorlar.

    YanıtlaSil
  14. istanbul sultangazi 2.cebecideki bimin içerisi dışarısından daha soğuk insan direk çıkmak istiyor ve personellerin hepsi hasta zaten bi çözüm yolu bulunursa iyi olur

    YanıtlaSil
  15. bim elemanın birisi gözümün önünde müşterisi alışveriş sonrası gidecekken ben size 10 tl vermeyi unuttum dedi.

    YanıtlaSil
  16. Ben Ankara İskitlerde oturuyorum. Kasiyerlerin aldığımız ürünleri kasadan geçirirken çok hızlı hareket ediyorlar. Alışveriş sonrasıda iki üç poşet veriyorlar. Sonraki müşteriyide bir gayretle benim ürünlerin üzerine ürünlerini kasadan geçiriyorlar.Nevar biraz bekleseler veya poşetlemeye yardım etseler. Kasada iki müşteri varkende aynısını yapıyorlar. Sonra aldığım ürünler ya karışıyor. Yada kasada unutuyorum. Ürünleri kasadan geçirirken poşetlemeyide yapsalar daha iyi olur.

    YanıtlaSil
  17. Ben Eskişehir Vergi Dairesinde Gelir Uzmanı olarak çalışan bir bayanım.27.02.2015 tarihinde daireden arkadaşlar cuma indirimleri için dairemiz yakınındaki BIM mağazasına alış verişe gittiler iş yoğunluğu nedeniyle ben gidemediğimden bana da indirimde olan pişirme kağıtlarından aldılar. arkadaşlarım kendi alışverişleriyle birlikte aldıklarından fişi onlarda kaldı. Akşam iş çıkışı saat 17.30 civarında evimin yanında Vatan caddesi üzerinde bulunan BIM e indirimli ürünlerden kalan neler var diye bakmaya girdim. Elimdeki poşetin ağzı bağlı kloraplast markalı pişirme kağıdı ucu bir karış dışarıda açıkça görünür şekilde çantada, mağazayı gezdim cuma ürünlerinden alacağım bir şey kalmamış ,kasaların önünden çıkıyorum 1.kasadaki kumral erkek kasiyer onca kişinin içinde bana kasanın orada gelin, çantanızı açın dedi zaten pişirme kağıdı çantadan bir karış dışarıda görünüp duruyor, açtım bunu nereden aldınız fişinizi gösterin dedi durumu anlattım bana herkezin içinde büyük soyguncuyu yakalamış edalarında tip tip tavırlarla ukalalık yaparken çalışan bayan mağazadaki pişirme kağıtlarının sabahtan bittiğini mağazada hiç kağıt kalmadığını söyleyince ukala kasiyeriniz hala aslında çalmışım da hadi neyse tavrıyla tamam tamam gidin o zaman dedi. Şimdi size soruyorum ben bir hırsız olsam o paketi kabanımın içine , koluna bir yere sokmayıp ta yarısı poşetten fırlayan kutuyu sallaya sallaya kasanın önünden geçecek kadar aptal mı olurdum. Kariyer sahibi insanım üstüm başım iyi giyimli 3,25TL lik bir şeyi çalacak bir görüntüm ve tavrım yok ne cesaretle beni herkesin içinde (insan çaldığını gözü ile görse bile bu kadar rahat bir tavırda sorguya çekemez) rencide edebilir. Terbiyesize şimdi çağır polisi izlet kamera görüntülerini sonrada ben senden şikayetçi olacağım diyecektim ama eşimde emniyet mensubu duyulsa dalga konusu olucak çok sinirlenmeme rağmen bir şey yapamadım.Tabi bundan sora BIM den 1krş. alışveriş yapmam.Kimsenin ekmeği ile oynamak istemem ama biraz saygı ve eğitim ya ,çalışanlarınıza seminer veremiyor musunuz.

    YanıtlaSil
  18. Önder şubesi bim kasiyerleri bence işten atılmalı biri değil hepsi çünkü itici kaba sinir bozucu kendilerini beğenmiş ve tembel hayatım boyunca kaç defa bim şubesine gittiysem hep tek kasa çalışıyor en önemlisi de ben hiçbir şey demediğim halde kasiyer beni tehtit etti ve ben onları görmek istemiyorum lütfen işten atmasanız bile şube değiştirsinler lütfen yoksa ben ve geniş kitlem bir daha alışveriş yapmayacağız

    YanıtlaSil
  19. Onceden hosgeldiniz diye karsilaniyor sonra gule gule deyip ugurlaniyorduk bim markette vede cok ama cok memnunduk ancak son zamanlarda karsilamayi kenara birakin musteriye musteri gibi davranmayan aksi somurtkan heran uzerimize atlayip bizi dovecek kisilerle calisiyorsunuz sayin bim yoneticileri aslinda hatanin buyugu sizde ya bu calisanlari kontrol etmiyorsunuz demek ki yeteri kadar bende memnun olmadigim bu marketten ve asik suratli calisanlarinizdan oturu bir dahamarketinize ugramayacagim dip not belirtmek isterim bugun esimle marketinizden kontur alirken kasiyerinizin aksi tavri nedeniyle tartisacaktim lakin esim mani oldu burasi kuscagiz ank kasiyerinizde tugce keskin sizin icin onemli degiliz demek ki onemli olsaydik bu gidisata bi dur derdiniz ve bu kadar sikayet almazdiniz

    YanıtlaSil
  20. abidinpaşa tıp fakültesi sakinler sok. ta bulunan bim market çalışanı yasin günengil adlı şahıstan şikayetçiyim.insanları azarlayan yüzü hiç gülmeyen sanki neden geldiniz der gibi bir surat ifadesi biz tıp çalışanları olarak bu kişiyi görmemek için a 101 i tercih ediyoruz. gerekenin yapılmasını istiyoruz

    YanıtlaSil
  21. Bimcell fiyatlarının aşağı çekilmesini,özellikle üçlü paketin konuşma ve internetin arttırılmasını talep ediyorum

    YanıtlaSil
  22. Bim marketinde alisveris yapar iken fazkadan mal almisiz ve tekrar iade eder iken calisan elemanindan Özür dilememe ragmen tekrar iade etmememde çalisan elemani o mallari bir sinir ve birde sitemle tekrar alimis olmasi gercekten bim market hakinda dusuncelerimiz degisiyo ve aldigimiz mallarin sadece paramiz yeteni kadar almamuza ragmen lütfen calisanlarindan biraz güler yüzve sakin olmalarini eica ediyoruz

    YanıtlaSil
  23. ben öneride bulunmak istiyorum Bayburt şingah mah. köroğlu cad. sinde bim marketininde açılmasını isteriz uygun büyük bir yeride var lütfen ilgilenirmisiniz burda yakında büyük alışveriş marketimiz yoktur birde tane var ama mesafe çok uzak merkezde var ama bu bölgedede açılmasını çok isteriz

    YanıtlaSil
  24. Bim personelleri suçlu değil bim yönetimi suçlu bim halen kuruluşundan bu yana eski Yönetmeliği ile devam ediyor.yonetimin degismesi lazım az ssayıda personel ve cok yük Türkiye değişiyor bunların yönetim anlayışı değişmiyor.konusulacak çok şey var ama bim yönetimi değişmez se çok yakın zamanda kendilerini iflas etmiş bir market zinciri olarak görecekler

    YanıtlaSil
  25. Çankırı Kurşunlu ilcesinde bim a.s olmama sebebi cevre ilçeler de bulunup bizim 5100 nüfus lu ilcemizde neden olmadini bildirmeniz ve arastirma yapılıp yapilmadi arastirilmasi . Burda bula a 101 çeşitler yetersiz ve kalitesiz geliyor . Siraya girmek zorunda kaliyoruz ......

    YanıtlaSil
  26. ANKARA KEÇİÖREN GÜLBABA daki şubenize bir saat önceden gidip sıra bekledim piknik tabak takımı almak için ancak çalışanınız kasiyer NEVZAT UYLAŞ isimli şahıs bütün gelen takımları bir bayan için kasa altına saklamış ve ısrarlarıma ragmen bana vermedi sonuçta bizde buna para ödeyip alıyoruz gereginin yapılmasını rica ediyorum şikayet edecegimi söylediğim halde hic umursamadı yaptıkları davranış çok terbiyesizce bence insanların haklarını yiyorlar lütfen buna bir çözüm bulun

    YanıtlaSil
  27. Tamam ama bim yeterli sayıda elemanla çalışır hem mal atarlar temizlik yaparlar sıcak satış yaparlar mağaza toplarlar bilgi toplarlar her şeyi yaparlar ama birde Güleryüz musteri memnuniyeti sağlamak zorunda bölge sorumlusu pm si GM si hepsi birsey ister.personel ne yapsın bim yönetimine sesleniyorum.turkiye değişti bim de degismeli

    YanıtlaSil
  28. Bim İzmir Karşıyaka Tuna Mağazasından alışveriş yapılması sonucu yanlış anlaşılma olmasından kaynaklı Tuna mağazası mal sorumlusu bayan personelinin kardeşime söylediği çirkin kelimeyi (küfür) herkesin içinde söylemesinden dolayı şikayetçi olduğumuzu bölge sorumlusuna bu durumu sözlü ve yazılı olarak beyan etmiş bulunuyoruz ancak kendi personelini haklı bulabilme ihtimali olduğu için buradan da belirtmek istedim. Hiçbir şekilde hiçbir çalışan müşterisi olan bireye yaşı küçük ya da büyük göz ardı etmeden saygısızlık, rencide etme, terbiyesizlikle suçlama hele ki ağza alınmayacak kelime kullanma hakkı olduğunu düşünmüyorum. Gereken durum ne ise yapılması gerektiği istemekteyim.

    YanıtlaSil