28 Şubat 2011 Pazartesi

Bim Market Müşteri şikayetleri ve Önerileri

Bim Market Müşteri şikayetleri ve Önerileri
Bim firmasına ait şikayet ve önerilerinizi bu konu altına "yorum" yaparak paylaşa bilirsiniz...

12 yorum:

  1. Bazı kasiyer ve elemanların davranışları insanı Bim'den soğutuyor!

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz efendim güle güle efendim veya ucuzluk kalite bunların hepsi en ucube bakkalda da var suadiye ayşe kadındaki marketinizden alışveriş yapan birisi olarak büyük poşet sıkıntınızı görüyorum aldıklarımı 7 poşette değil 2 poşette götürme kolaylığı istiyorum ve elemanlarınızdan şirket politikası sözünü duymaktan aldıklarımı geri iade etmekten bıktım size söz bir daha bim marketlerden alışveriş yapmayacağım ve bir esnaf olarak gelen müşterilerimle bütün bu olumsuzluklarinızı paylaşacağım mahmut güleroğlu

    YanıtlaSil
  3. Merhaba

    Tarih 29.07.2013 Pazartesi saat 19:30 'da Eyüp şubenize gittim personel öznur k. arkadaşımızdan yolumun uzun oldugunu 1 adet poset istedim az kaldı beni dövecek gibi ağresif davranışlar sergiledi.Kendisine biraz sakin olması söyledigimde kapıda şikayet numarası var arayın diyerek yüksek sesle söylendi.Kendisine uyardıgım halde hala söylenmesi çok garibime gıtti.

    Bim birleşik marketleri böyle insanları iç bünyesinde nasıl barındırdıgını hala düşünüyorum.Lütfen öznur akadaşımızı uyarmanız bu şekilde terbiyesiz davranmasını engellemenizi istiyorum.Sizden ricam.

    Aynı şekilde devam ettiği sürece bim marketlerine gelmeyi düşünmüyorum.Çevremdeki arkadaşlarımıda bu konuda uyarıda bulunacagım.


    Saygılarımla

    Hamdi Aydın

    Tel 0545 541 01 09

    YanıtlaSil
  4. HAMDİ BEY ŞİKAYETİNİZİ GÖSTERİLEN NUMARAYA İLETTİNİZ Mİ ?

    YanıtlaSil
  5. 13.11.2013 tarihinde saat 15.20 de Erzurum Huseyin Avni Ulaş mah. camialti şubenizdeydim kasada bir bayan calisiyordu o kdar gergin ve sinirliydiki resmen aldigimiz urunleri kasadan sert bir şekilde dıger tarafa atiyordu kasa yogundu arkadan bir bayan başka elemaniniz yokmu diye sordu resmen dalga gecerek olanlar burda dedi devamli homurdanarak sabah 7 den beri ayaktayim cikacam işten ayrilacam burdan diye kaba ve ukala davranişlarla hareket ediyoru o kadar sinirli davraniyorduki para ustumu bile eksik vermiş disarda farkettim ama muattap olmamak icin geri gitmedim boyle calişanlar yuzunden bime artik gitmeyecegim.

    YanıtlaSil
  6. ben de tarihi geçmediği halde buzdolabında küfnemiş ,üstelik açılmayan aknaz kaşar peyniri iadeye gittiğimde bana fiş soruyor görevli.ben 1 aylık fişi saklamak zorundamıyım sanki!aknaz satan bimden başka yer görmedim zaten.neyse iade almadı ama bir daha ne bime ne de aknaz ben ve tanışlarım için bitmiştir...

    YanıtlaSil
  7. bimden aldığım aknaz kaşar peyniri dolapta sakladığım ve paket hiç açılmadığı halde son kull. tarihinede çok varken küfnemiş.
    iade içn bime gittim bana fiş sordu.sanki bimden başka yerde aknaz satılıyo? ben 1aylık fişi saklamak zorundamıyım sanki! 3 adet almıştım .1i böyle oldu işte. neyse iade almadılar ama bir daha ne bime girerim ne de aknaz alırım.tanışlarımada engel olacağım zaten...

    YanıtlaSil
  8. Alanya hacet mahallesinde bulunan bim in kasiyeri özelliklede özlem adlı şahıstan şikayetçiyim ve çevremdekilerde ondan şikayetçi özlem adlı şahısı görmek istemiyoruz bana hakeretlerinden sonra bimden iyice soğdum lütfen gerekeni yapılsın

    YanıtlaSil
  9. Alanya hacet mahellesin de bulunan bim den şikayetçiyim markette resmen özlem adlı çahıstan hakeretlere uğradım o kadından tek ben değil çevremde rahatsız gerekeni yapılmasını istiyoruz

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar İstanbul çırçır/Eyüp Bim mağazasından 29.06.2014 tarihinde, 14.29 saatinde babam ve annem alışveriş yaptılar ve eve gelip baktıklarında 10 tl eksik olduğunu gördüler. Adını bile bilmediğimiz kasiyer 22.60 tl vermesi gerekirken 12.60 tl vermiş. Fişle birlikte markete gidip şikayeti söylediğimizde adamın kasasıyla birlikte aşağıya inip sayım yaptığını eğer para fazla çıkarsa bize vereceği söylendi adam yukarı çıktığında kasada fazla para olduğunu ve bize hemen vereceğini söyleyip mağaza sorumlusu özlem hanımında bilgisi olması için aşağı çağırdı ve çıktığında bu seferde paranın tam olduğunu hatta kendi adına zararda olduğunu söyledi. Parayı vermeyip hala doğru para verdiğini savunarak bizi eve gönderdi bunun üstüne babam gittiğinde kamerayı izlemelerini söyleyerek paranın yanlış verildiğini söyledi kamerayı izlediklerinde paranın yanlış verildiğini görünce parayı verdiler ama o adamdan şikayetçiyiz haklı olmamasına rağmen parayı verirken helal etmediğini söylemesi küstah konuşması hareketlerinin yanlışlığı yalancılığı ve bundan önceki zamanlardaki vukuatlarından dolayı gereğinin yapılmasını rica ederiz.

    YanıtlaSil
  11. üzerinde ayrı kasada ayrı fiyat ödüyoruz buna ne gibi çözüm bulucaksınız

    YanıtlaSil
  12. şikayetlerimiz dikkate alınıyormu şayet alınmıyorsa yapmanız gerekeni kendim yapacam lütfen biraz duyarlı olun !

    YanıtlaSil