28 Şubat 2011 Pazartesi

Bim Market Müşteri şikayetleri ve Önerileri

Bim Market Müşteri şikayetleri ve Önerileri
Bim firmasına ait şikayet ve önerilerinizi bu konu altına "yorum" yaparak paylaşa bilirsiniz...

159 yorum:

  1. Bazı kasiyer ve elemanların davranışları insanı Bim'den soğutuyor!

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz efendim güle güle efendim veya ucuzluk kalite bunların hepsi en ucube bakkalda da var suadiye ayşe kadındaki marketinizden alışveriş yapan birisi olarak büyük poşet sıkıntınızı görüyorum aldıklarımı 7 poşette değil 2 poşette götürme kolaylığı istiyorum ve elemanlarınızdan şirket politikası sözünü duymaktan aldıklarımı geri iade etmekten bıktım size söz bir daha bim marketlerden alışveriş yapmayacağım ve bir esnaf olarak gelen müşterilerimle bütün bu olumsuzluklarinızı paylaşacağım mahmut güleroğlu

    YanıtlaSil
  3. Merhaba

    Tarih 29.07.2013 Pazartesi saat 19:30 'da Eyüp şubenize gittim personel öznur k. arkadaşımızdan yolumun uzun oldugunu 1 adet poset istedim az kaldı beni dövecek gibi ağresif davranışlar sergiledi.Kendisine biraz sakin olması söyledigimde kapıda şikayet numarası var arayın diyerek yüksek sesle söylendi.Kendisine uyardıgım halde hala söylenmesi çok garibime gıtti.

    Bim birleşik marketleri böyle insanları iç bünyesinde nasıl barındırdıgını hala düşünüyorum.Lütfen öznur akadaşımızı uyarmanız bu şekilde terbiyesiz davranmasını engellemenizi istiyorum.Sizden ricam.

    Aynı şekilde devam ettiği sürece bim marketlerine gelmeyi düşünmüyorum.Çevremdeki arkadaşlarımıda bu konuda uyarıda bulunacagım.


    Saygılarımla

    Hamdi Aydın

    Tel 0545 541 01 09

    YanıtlaSil
  4. HAMDİ BEY ŞİKAYETİNİZİ GÖSTERİLEN NUMARAYA İLETTİNİZ Mİ ?

    YanıtlaSil
  5. 13.11.2013 tarihinde saat 15.20 de Erzurum Huseyin Avni Ulaş mah. camialti şubenizdeydim kasada bir bayan calisiyordu o kdar gergin ve sinirliydiki resmen aldigimiz urunleri kasadan sert bir şekilde dıger tarafa atiyordu kasa yogundu arkadan bir bayan başka elemaniniz yokmu diye sordu resmen dalga gecerek olanlar burda dedi devamli homurdanarak sabah 7 den beri ayaktayim cikacam işten ayrilacam burdan diye kaba ve ukala davranişlarla hareket ediyoru o kadar sinirli davraniyorduki para ustumu bile eksik vermiş disarda farkettim ama muattap olmamak icin geri gitmedim boyle calişanlar yuzunden bime artik gitmeyecegim.

    YanıtlaSil
  6. ben de tarihi geçmediği halde buzdolabında küfnemiş ,üstelik açılmayan aknaz kaşar peyniri iadeye gittiğimde bana fiş soruyor görevli.ben 1 aylık fişi saklamak zorundamıyım sanki!aknaz satan bimden başka yer görmedim zaten.neyse iade almadı ama bir daha ne bime ne de aknaz ben ve tanışlarım için bitmiştir...

    YanıtlaSil
  7. bimden aldığım aknaz kaşar peyniri dolapta sakladığım ve paket hiç açılmadığı halde son kull. tarihinede çok varken küfnemiş.
    iade içn bime gittim bana fiş sordu.sanki bimden başka yerde aknaz satılıyo? ben 1aylık fişi saklamak zorundamıyım sanki! 3 adet almıştım .1i böyle oldu işte. neyse iade almadılar ama bir daha ne bime girerim ne de aknaz alırım.tanışlarımada engel olacağım zaten...

    YanıtlaSil
  8. Alanya hacet mahallesinde bulunan bim in kasiyeri özelliklede özlem adlı şahıstan şikayetçiyim ve çevremdekilerde ondan şikayetçi özlem adlı şahısı görmek istemiyoruz bana hakeretlerinden sonra bimden iyice soğdum lütfen gerekeni yapılsın

    YanıtlaSil
  9. Alanya hacet mahellesin de bulunan bim den şikayetçiyim markette resmen özlem adlı çahıstan hakeretlere uğradım o kadından tek ben değil çevremde rahatsız gerekeni yapılmasını istiyoruz

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar İstanbul çırçır/Eyüp Bim mağazasından 29.06.2014 tarihinde, 14.29 saatinde babam ve annem alışveriş yaptılar ve eve gelip baktıklarında 10 tl eksik olduğunu gördüler. Adını bile bilmediğimiz kasiyer 22.60 tl vermesi gerekirken 12.60 tl vermiş. Fişle birlikte markete gidip şikayeti söylediğimizde adamın kasasıyla birlikte aşağıya inip sayım yaptığını eğer para fazla çıkarsa bize vereceği söylendi adam yukarı çıktığında kasada fazla para olduğunu ve bize hemen vereceğini söyleyip mağaza sorumlusu özlem hanımında bilgisi olması için aşağı çağırdı ve çıktığında bu seferde paranın tam olduğunu hatta kendi adına zararda olduğunu söyledi. Parayı vermeyip hala doğru para verdiğini savunarak bizi eve gönderdi bunun üstüne babam gittiğinde kamerayı izlemelerini söyleyerek paranın yanlış verildiğini söyledi kamerayı izlediklerinde paranın yanlış verildiğini görünce parayı verdiler ama o adamdan şikayetçiyiz haklı olmamasına rağmen parayı verirken helal etmediğini söylemesi küstah konuşması hareketlerinin yanlışlığı yalancılığı ve bundan önceki zamanlardaki vukuatlarından dolayı gereğinin yapılmasını rica ederiz.

    YanıtlaSil
  11. üzerinde ayrı kasada ayrı fiyat ödüyoruz buna ne gibi çözüm bulucaksınız

    YanıtlaSil
  12. şikayetlerimiz dikkate alınıyormu şayet alınmıyorsa yapmanız gerekeni kendim yapacam lütfen biraz duyarlı olun !

    YanıtlaSil
  13. izmir buca\akıncılar semtinde Bim mağazasından bende şikayetçiyim para üstünü vermiyolar .Benim 2 defa başıma geldi . ayrıca eksi bakiye çıkıyor diyorlar.

    YanıtlaSil
  14. istanbul sultangazi 2.cebecideki bimin içerisi dışarısından daha soğuk insan direk çıkmak istiyor ve personellerin hepsi hasta zaten bi çözüm yolu bulunursa iyi olur

    YanıtlaSil
  15. bim elemanın birisi gözümün önünde müşterisi alışveriş sonrası gidecekken ben size 10 tl vermeyi unuttum dedi.

    YanıtlaSil
  16. Ben Ankara İskitlerde oturuyorum. Kasiyerlerin aldığımız ürünleri kasadan geçirirken çok hızlı hareket ediyorlar. Alışveriş sonrasıda iki üç poşet veriyorlar. Sonraki müşteriyide bir gayretle benim ürünlerin üzerine ürünlerini kasadan geçiriyorlar.Nevar biraz bekleseler veya poşetlemeye yardım etseler. Kasada iki müşteri varkende aynısını yapıyorlar. Sonra aldığım ürünler ya karışıyor. Yada kasada unutuyorum. Ürünleri kasadan geçirirken poşetlemeyide yapsalar daha iyi olur.

    YanıtlaSil
  17. Ben Eskişehir Vergi Dairesinde Gelir Uzmanı olarak çalışan bir bayanım.27.02.2015 tarihinde daireden arkadaşlar cuma indirimleri için dairemiz yakınındaki BIM mağazasına alış verişe gittiler iş yoğunluğu nedeniyle ben gidemediğimden bana da indirimde olan pişirme kağıtlarından aldılar. arkadaşlarım kendi alışverişleriyle birlikte aldıklarından fişi onlarda kaldı. Akşam iş çıkışı saat 17.30 civarında evimin yanında Vatan caddesi üzerinde bulunan BIM e indirimli ürünlerden kalan neler var diye bakmaya girdim. Elimdeki poşetin ağzı bağlı kloraplast markalı pişirme kağıdı ucu bir karış dışarıda açıkça görünür şekilde çantada, mağazayı gezdim cuma ürünlerinden alacağım bir şey kalmamış ,kasaların önünden çıkıyorum 1.kasadaki kumral erkek kasiyer onca kişinin içinde bana kasanın orada gelin, çantanızı açın dedi zaten pişirme kağıdı çantadan bir karış dışarıda görünüp duruyor, açtım bunu nereden aldınız fişinizi gösterin dedi durumu anlattım bana herkezin içinde büyük soyguncuyu yakalamış edalarında tip tip tavırlarla ukalalık yaparken çalışan bayan mağazadaki pişirme kağıtlarının sabahtan bittiğini mağazada hiç kağıt kalmadığını söyleyince ukala kasiyeriniz hala aslında çalmışım da hadi neyse tavrıyla tamam tamam gidin o zaman dedi. Şimdi size soruyorum ben bir hırsız olsam o paketi kabanımın içine , koluna bir yere sokmayıp ta yarısı poşetten fırlayan kutuyu sallaya sallaya kasanın önünden geçecek kadar aptal mı olurdum. Kariyer sahibi insanım üstüm başım iyi giyimli 3,25TL lik bir şeyi çalacak bir görüntüm ve tavrım yok ne cesaretle beni herkesin içinde (insan çaldığını gözü ile görse bile bu kadar rahat bir tavırda sorguya çekemez) rencide edebilir. Terbiyesize şimdi çağır polisi izlet kamera görüntülerini sonrada ben senden şikayetçi olacağım diyecektim ama eşimde emniyet mensubu duyulsa dalga konusu olucak çok sinirlenmeme rağmen bir şey yapamadım.Tabi bundan sora BIM den 1krş. alışveriş yapmam.Kimsenin ekmeği ile oynamak istemem ama biraz saygı ve eğitim ya ,çalışanlarınıza seminer veremiyor musunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısınız hamfendi bende eskişehir vatan caddesınden alışveriş yaptım.3 yaşındakı çocugumun yanında kasiyer bayan şahsıma karşı sinrli hareketler bagırmalar yaptı.sorunumu ilettiğim için.sorunda marketteki dondurma dolabından herzamanki aldıgım 85 kuruşluk dondurmalardan iki adet aldım kasadan geçtikten sonra fişe baktım 2.25 krş yazıyordu dondurmanın tanesıne bende kasiyer bayana ben 85 kuruşluk dondurma aldım burada 2.25 krş yazıyor dedim. bana yuksek ve sinirli bir ses tonuyla siz almışınız benmı aldım dondurmayı dedi ben ise dondurma önundeki fiyatlandırmanın oradan 85.krş luk diye aldım .demekki dondurma dolabının içi karışmış kasiyer bayanda bana benmi karıştırdım sizler karıştırıyorsunuz sizler suçlusunuz dedi ben ise bunun sizin göreviniz oldugunuzu sizin düzenleme yapmanız gerektıgını söyledım.kendisine fişi uzattım yanlışlıgın görülmesi için fişi aldı geri vermedı iade içinde benden tekrar fişi istedı bende fiş benden aldınız geride vermedınız dedim ve sizi müşteri hizmetlerıne bu bagırmanızdan ve sınırlı davramnaızdan dolayı şikayet edecegım dedim ismini sordum söylemedı bende tlf .la aradım müşteri hizmetlerını durumu bildirdim.bana bayramdan sonra gerekenın yapılacagını söyledıler.bu kasiyer bayan kendisini şikayet ettıgımı duyunca. ben oradan ayrıldıktan sonra karakola gidip benden korktugunu ve davacı oldugunu söylemiş.tabiki bende kendisinden davacı ve şiakeytcı oldum.

      Sil
    2. Mrb hanim efendi yanlış anlamayinda hakli olabilir siniz peki ustum basım iyi giyinirim diyorsunuz peki iyi giyinemeyen birisinin hırsızlık yapacağını mi soyluyorsuniz ayıp ayıp kendinizi ifade edebilmek için iyi giyinemeyen insanları hırsızlıkla sucluyorsunuz kıyafetle düzgün insan olunmaz Rabbim büyüktür fazla yüksekte gitmeyin kendinizi bakmissiniz eski elbiseye muhtaç kalmissiniz

      Sil
    3. 1.bir müşteri olarak bi ürünü alığ başka bir yere,diğer ürünü alıp başka bir yere atıp sonra ama ben bunu burdan aldım demek mi lazım yoksa önce etiketi bi okumak mı lazım iyi yapmış sana kasıyer

      Sil
  18. Önder şubesi bim kasiyerleri bence işten atılmalı biri değil hepsi çünkü itici kaba sinir bozucu kendilerini beğenmiş ve tembel hayatım boyunca kaç defa bim şubesine gittiysem hep tek kasa çalışıyor en önemlisi de ben hiçbir şey demediğim halde kasiyer beni tehtit etti ve ben onları görmek istemiyorum lütfen işten atmasanız bile şube değiştirsinler lütfen yoksa ben ve geniş kitlem bir daha alışveriş yapmayacağız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman git geniş kitlenle git ama

      Sil
  19. Onceden hosgeldiniz diye karsilaniyor sonra gule gule deyip ugurlaniyorduk bim markette vede cok ama cok memnunduk ancak son zamanlarda karsilamayi kenara birakin musteriye musteri gibi davranmayan aksi somurtkan heran uzerimize atlayip bizi dovecek kisilerle calisiyorsunuz sayin bim yoneticileri aslinda hatanin buyugu sizde ya bu calisanlari kontrol etmiyorsunuz demek ki yeteri kadar bende memnun olmadigim bu marketten ve asik suratli calisanlarinizdan oturu bir dahamarketinize ugramayacagim dip not belirtmek isterim bugun esimle marketinizden kontur alirken kasiyerinizin aksi tavri nedeniyle tartisacaktim lakin esim mani oldu burasi kuscagiz ank kasiyerinizde tugce keskin sizin icin onemli degiliz demek ki onemli olsaydik bu gidisata bi dur derdiniz ve bu kadar sikayet almazdiniz

    YanıtlaSil
  20. abidinpaşa tıp fakültesi sakinler sok. ta bulunan bim market çalışanı yasin günengil adlı şahıstan şikayetçiyim.insanları azarlayan yüzü hiç gülmeyen sanki neden geldiniz der gibi bir surat ifadesi biz tıp çalışanları olarak bu kişiyi görmemek için a 101 i tercih ediyoruz. gerekenin yapılmasını istiyoruz

    YanıtlaSil
  21. Bimcell fiyatlarının aşağı çekilmesini,özellikle üçlü paketin konuşma ve internetin arttırılmasını talep ediyorum

    YanıtlaSil
  22. Bim marketinde alisveris yapar iken fazkadan mal almisiz ve tekrar iade eder iken calisan elemanindan Özür dilememe ragmen tekrar iade etmememde çalisan elemani o mallari bir sinir ve birde sitemle tekrar alimis olmasi gercekten bim market hakinda dusuncelerimiz degisiyo ve aldigimiz mallarin sadece paramiz yeteni kadar almamuza ragmen lütfen calisanlarindan biraz güler yüzve sakin olmalarini eica ediyoruz

    YanıtlaSil
  23. ben öneride bulunmak istiyorum Bayburt şingah mah. köroğlu cad. sinde bim marketininde açılmasını isteriz uygun büyük bir yeride var lütfen ilgilenirmisiniz burda yakında büyük alışveriş marketimiz yoktur birde tane var ama mesafe çok uzak merkezde var ama bu bölgedede açılmasını çok isteriz

    YanıtlaSil
  24. Bim personelleri suçlu değil bim yönetimi suçlu bim halen kuruluşundan bu yana eski Yönetmeliği ile devam ediyor.yonetimin degismesi lazım az ssayıda personel ve cok yük Türkiye değişiyor bunların yönetim anlayışı değişmiyor.konusulacak çok şey var ama bim yönetimi değişmez se çok yakın zamanda kendilerini iflas etmiş bir market zinciri olarak görecekler

    YanıtlaSil
  25. Çankırı Kurşunlu ilcesinde bim a.s olmama sebebi cevre ilçeler de bulunup bizim 5100 nüfus lu ilcemizde neden olmadini bildirmeniz ve arastirma yapılıp yapilmadi arastirilmasi . Burda bula a 101 çeşitler yetersiz ve kalitesiz geliyor . Siraya girmek zorunda kaliyoruz ......

    YanıtlaSil
  26. ANKARA KEÇİÖREN GÜLBABA daki şubenize bir saat önceden gidip sıra bekledim piknik tabak takımı almak için ancak çalışanınız kasiyer NEVZAT UYLAŞ isimli şahıs bütün gelen takımları bir bayan için kasa altına saklamış ve ısrarlarıma ragmen bana vermedi sonuçta bizde buna para ödeyip alıyoruz gereginin yapılmasını rica ediyorum şikayet edecegimi söylediğim halde hic umursamadı yaptıkları davranış çok terbiyesizce bence insanların haklarını yiyorlar lütfen buna bir çözüm bulun

    YanıtlaSil
  27. Tamam ama bim yeterli sayıda elemanla çalışır hem mal atarlar temizlik yaparlar sıcak satış yaparlar mağaza toplarlar bilgi toplarlar her şeyi yaparlar ama birde Güleryüz musteri memnuniyeti sağlamak zorunda bölge sorumlusu pm si GM si hepsi birsey ister.personel ne yapsın bim yönetimine sesleniyorum.turkiye değişti bim de degismeli

    YanıtlaSil
  28. Bim İzmir Karşıyaka Tuna Mağazasından alışveriş yapılması sonucu yanlış anlaşılma olmasından kaynaklı Tuna mağazası mal sorumlusu bayan personelinin kardeşime söylediği çirkin kelimeyi (küfür) herkesin içinde söylemesinden dolayı şikayetçi olduğumuzu bölge sorumlusuna bu durumu sözlü ve yazılı olarak beyan etmiş bulunuyoruz ancak kendi personelini haklı bulabilme ihtimali olduğu için buradan da belirtmek istedim. Hiçbir şekilde hiçbir çalışan müşterisi olan bireye yaşı küçük ya da büyük göz ardı etmeden saygısızlık, rencide etme, terbiyesizlikle suçlama hele ki ağza alınmayacak kelime kullanma hakkı olduğunu düşünmüyorum. Gereken durum ne ise yapılması gerektiği istemekteyim.

    YanıtlaSil
  29. Tuncelinin pertek ilçesinde ki erkek personellerin bayanlara olan tutumları hiç mi hiç hoş değil. Her zaman BİM den alışveriş yaparım Tunceliye gitmek için geçtiğim ilçeden bir şeyler alayın dedim girdiğine pişman oldum. Beylerin bakışları, gülüşleri, fisildasmalari fazlasıyla rahatsız edici. Bi müşteri olarak mağazanın adı ve namı adına gerekenin yapılmasını yetkililerden rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  30. izmir ayrancılar toki konutlarına acil süperr market lazım..senelerdir bim den alış-veriş yapıyorum ama artık çok zor gelmeye başladı.çünkü yakınlarda bim yok.hergün otobüse, dolmuşa binip markete gitmek hem çok yorucu hem de masraflı oluyor..burada yaşayanlar için umarım acilen birşeyler düşünürsünüz..şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  31. Sogan buyuk vurgun yapiliyor.2 kilo sogana 3 kilo parasi aliniyor

    YanıtlaSil
  32. Kaanlar marka tüm peynir çeşitlerinin (özellikle lokum kıvamında)Muğla/Fethiye şubelerinde de satılmasını istiyoruz.

    YanıtlaSil
  33. bim den memnunuz...Fazla şikayetim yok..Sütün içinden sakal kılı çıktı .1 yıldır sütünüzü içemiyorum..Ayran içiyorum..ayranların içme çubuğu yok yanında kamış koyarsanız memnun koyacagım.yada bimde küçük paketlerde ayrıca satılsın.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  34. bim calidanlarla helallesmeyi dusunuyormu acaba ? 8-10 bin ciro yapan magazada 4 veya 5 kisi ile calisiyor yerel marketlerde o ciroya 8 -9 kisi ile calismaktadir sorsaniz elaman fazla olursa fiatlar artarmis sanki ucuz veriyor.

    YanıtlaSil
  35. ben buca da,necip fazıl kısakürek ilk öğretim okulu yakınında oturuyorum.tercihim BİM olmasına rağmen, uzak olması nedeni ile alışverşimi daha yakın olan marketlerden yapıyorum.ki çok insanlarında benim durumumda olduğunu düşünüyorum.bim yetkililerinden bir şubede(AYNI YERDE BAŞKA MARKETLERİN İKİ ŞUBESİ VAR) buralara yakın bir yere açmalarını rica ediyorum....

    YanıtlaSil
  36. bım ne zaman su kalıtelı musluman malları olan torku ve ulkerın cok cesıtlı urunlerınden getırecek cok merak edıyorum coca cola gıbı yahudı markalarınıda gormek ıstemıyoruz.helal gıda olan tum urunlerı beklıyoruz suphelı seyler getırırsenız tum muslumanların vebalını alırsınız.

    YanıtlaSil
  37. torku ve cok cesıt ulker ıstıyoruz

    YanıtlaSil
  38. hem ülker ürün istiyoruz hem de çalışanlarda ahlak ve terbiye....

    YanıtlaSil
  39. Bursa mollarap subesinsen yaptigim alisveris sonrasi fisimi kontrol ettigimde almadigim urunlerin fiste oldugunu gordum. Tekrar gidip aciklamasini istedigimde bana yanlislik olmustur dediler parami zorla geri aldim. Lutfen fislerinizi kontrol edin. Ķaziklanmayin...

    YanıtlaSil
  40. Bim neden ticket kart ve multinet kart ile çalışmıyor?mesela çalıştığm işyerinde işçiler ve memurlar Aylık ENAZ 50 000 TL harcama yapıyor bu kartlarla...bim in bence bu konuyu değerlendirmesi lazım...çünkü hem fiyatlar uygun hemde herkesin evinin yakınında bim var...insanları bir tane markete muhtaç ediyorlar

    YanıtlaSil
  41. 21.09.2015 tarihinde Alanya Oba mah.BİM den stt 24.09.2015 karadeniz ekmegi aldim 22.09.2015 sabah ekmegin bayatlamis oldugunu gordum degisim icin gittigimde fis olmadan alamayacaklarini soylediler urunun kendilerinin oldugunu bildikleri halde bunu kurumsallasmamis mazalar bile yapmiyor.ayrica o ekmek ne zamandir oradaki son kullanma tarhine 2 gun varken bozuluyor kimse kontrol etmiyormu yaslı veya görme engelli biri olsa farkında bile olmadan yiyecek bu arda kasiyer (Mustafa MERT TA)kasiyerin tavrı çok çirkindi.Sürekli BİM den alışveriş yapan biri olarak bim fişi saklamak sacmalık bu sorunu mahallemdeki bakkal ve marketlerle yasamayacagımdan eminim bundan sonra bimden alışveriş yapmayacagım ve bunuda herkesle paylaşacagım

    YanıtlaSil
  42. Afyon harbis şubesinden yumurta aldım 3 tanesi kirilmis içi akmistı bir tanesi de sadece kabuk vardı içi dahi yoktu böyle kurumsal firmalara böyle şeyleri yakistiramiyoruz fişini attığım için geri goturemedim ama alışveriş için iki kez düşünürüm artik

    YanıtlaSil
  43. ben emekli albay muhammed kocabaş muğla milas ören mahallesinde bugün bir olaya tanık oldum fisime baktığımda ismi Nergul olan çalışan paraustumu yanlış verdi tekrar gittim söyledim daha fişte yazan ürünleri toplayamadı ve yanlış geçtiği ürün yüzünden beni suçladı diğer çalışan kadınla dedikodu yapma çabasından vazgeçip toplamayı öğrensin ilkokul mezunlarını mi alıyorsunuz bu nasıl terbiyesizlik sadece efendim demeyi öğretmişsiniz sikayetime geri dönüş yapın böyle insanlar yüzünden bim e gelmekten vazgeçeceğim saygın bir firma sanıyordum a101 gelicek ve bim e kimse ugramicak bundan emin olun en iyi reklam müşteri reklamıdır ben bunu çevreme anlatıcam ciro kaybınız hep çalışanlardan dolayı ürünleriniz konusunda sıkıntı yaşamadım teşekkür ederim geri dönüş rica ederim

    YanıtlaSil
  44. iyi aksamlar ben adanadan BURHAN bım marketlerden ıste musterıye verılen poşetlerden başıma gelen 2 sefer yoğurt koydum poşet attan yırtık çıkınca yoğurt patladı.Bugün ise yumuşatıcı aldım aynı şey başıma geldi . kasiyere sordum ne olacak şimdi bunun iadesi olmaz.kapığı kırıldı yumuşatının yarısı yere döküldü
    o şekilde eve getirdim
    poşetlerle olan sıkıntıların çözülmesıni rica ederim
    müşteriyi mağdur bırakmamanızı istiyorum

    YanıtlaSil
  45. Merhaba,

    İzzetpaşa Mahallesi Bim'de çalışan özverili bi o kadarda çok çalışkan olan Gamze isimli arkadaşın mağaza içindeki çalışkanlığını her gittiğimde görüp onun için iyi şeyler yazmamak haksızlık olur diye düşündüm, buraya genellikle şikayetler yazılmış ama güzel şeylerdende bahsetmek gerekir. Bence Gamze bim içinde daha güzel pozisyonlar hakediyor.

    İyi günler

    YanıtlaSil
  46. Batman merkezde kasiyerer çok kaba ve çocuklara çok sertler ama bazilari geçen gün bir süt aldim 10 kr az olduğu için az kalsin adam müşteriyle kavga edecekti bimdeki kasiyerler hiçiyi değil buna bir çözüm istiyoruz.Ve bir isteğim daha küçük ayranlarin ambalajlarini daha sağlam yapsaniz hafif biyere düşünce hemen ayran patliyor.....

    YanıtlaSil
  47. Iyı günler küçükçekmece tepe üstü şube nizden alışveriş yapmaktayim kasadaki arkadaşlarınızdan fatura talep ettim kasada koçan yok dedi diğer kasaya baktı yok dedi yetkiliye sordu yok dedi arkadaş koskoca as firmasisiniz fatura kocani bitmiş haberleri yok anlam veremedim.bir firma faturası azalinca talep eder adamların umrunda bile değil ukala bitmiş ne yapayım diyor.bu kadar lakayikik görmedim fatura almak benim hakkım bunu bu şekilde kisilayamazsiniz.Lütfen ilgili departmanı uyarının.

    YanıtlaSil
  48. lütfen rica ediyorum bim yetkilillerine..2'si bir arada fındıklı nescafe istiyorum büyük kutu..20'li olandan..var ama fındıklı değil fındıklı 3'ü 1 arada var.ben 20'li kutuda 2'si bir arada fındıklı istiyorum..

    YanıtlaSil
  49. Sakarayanin pamukova ilçesin de salı günü aldıgim yumurta cok kötü ve kokuyo du kıymayi kavurdum içinr kırdım ve kıymamda gitti ve yumurtalar da hsle ben tesimlerini de cektim ve ben de bunlari saglık bakanlıgına bildirecem ve bu resimleri atacam ben böyle bişey görmedim

    YanıtlaSil
  50. Bu kış döneminde yeni çıkan termal çoraplardan ve tek kullanımlık Avcılar balıkçılar dağcıların çok kullanacağı cep sobalarindan da gündeminize alırsanız seviniriz

    YanıtlaSil
  51. lüleburgaz istasyon caddesindeki bim marketinizde çalışan kasiyerleriniz bozuk para ile ödeme yapmayı kabul etmiyor,bozuk para saymak zor geliyor herhalde,insanları başka parası olmayabilir.

    YanıtlaSil
  52. Deneme ürün olarak satışa koyduğunuz telefon aksesuarların içinde sony modellerinide koyarsanız memnun kalacağız.

    YanıtlaSil
  53. Bim mağazalarını yetkililer hiç denetlemiyormu iki kasiyer var birkisi bakıyor insanlar kuyrukta niye bekletiliyor acaba veya o elamani oraya niye aldınız lütfen magzalarinizi deneyleyin çok lakayit hareketler var.

    YanıtlaSil
  54. Torku urunleri getirin lutfen

    YanıtlaSil
  55. Ben bugün muğla milas ören bim e gittim ve iki aydan fazla ne zaman gelsem tavuk dolabı boş oluyo ve banvit olmayan bir tavuğu almak istemiyorum lütfen ilgilenin â 101 e gitmek zorunda kalıyorum özellikle hindi ızgara tava istiyorum eşim hasta hindi eti yemesi lazim lütfen ilgilenin

    YanıtlaSil
  56. MERHABALAR
    İSTANBUL KAĞITHANE ORTABAYIRDAKİ BİMİN MAĞAZA SORUMLUSU BEN HAYATIMDA BÖYLE TUHAF BİR İNSAN DAHA GÖRMEDİM CUMA AKŞAMI 6LI KAŞIKLARDAN ALMIŞTIM DİKKAT ETMEMİŞİM İÇİNDE 5 TANE VARMIŞ BAŞKA OLUP OLMADIĞINI SORDUM YOKMUŞ ARKADAŞ GİTTİ KAMERADAN BAKTI SAYILMIŞ MI DİYE SANIRIM İNCELEMİŞSİN FALAN DEDİ TEŞİRDEKİ ÜRÜNÜ VERMEK İSTEDİ BU KADAR ANLAYIŞIZ VE SAYGISIZ İNSAN NEDEN ÇALIŞTIRIYOSUNUZ ANLAMIYORUM BENDE İADE ETMEK İSTEDİĞİMİ SÖYLEDİM ORASI DA AP AYRI BİR KONU ZATEN LÜTFEN BİMDEKİ PERSONEL VE SORUMLULARINIZI DENETLEYİN SONUÇTA KİMSE KİMSENİN EMEĞİNE HAKSIZLIK EDEMEZ HERKES ZOR PARA KAZANIYOR PARASIYLADA REZİL OLMAK BU BAŞKA BİRŞEY DEĞİL

    YanıtlaSil
  57. Buono antep fistikli çikolataniz ilk çıktığı sıralar daha iyiydi içinde fıstık vardı şimdi çok çok az fistik var .firma mi değiştirdiniz lütfen eski buono yu üretin o eski fistikli haliyle en ünlü markayı sollamistiniz gözümde

    YanıtlaSil
  58. Ben erzurum da yeni açılan bayraktarlar BİM için açılış için yaptığı hd TV kampanyasına böyle kritik ve az sayıda olan ürünlerden herkez yanlız 1 tane olabilse ve vatandaş mağdur olmasa beyaz eşya satan spotcular çalışanlarıyla gelip bir kişi istediği kadar alabilmekte ve vatandaş mağdur olmakta.bu mağduriyetlerinin giderilmesi ve kritik ürünlerden bir er tane verilmesi onerimdir lütfen dikkate alin

    YanıtlaSil
  59. BİM mağaza çalışanlarını bu kadar saygısıž yapan yönetim sizler personel seçerken neyi kıritel alıyorsunuz İstanbul Gaziosmanpaşa Küçükköy elmabahçesi mağazası kasiyer kişi terbiyesiz kustah konuşması ve kredi kartını yere atması kavga sebebi magaza müdürünü çağırdım banayeni olduğunu söyledi ve bölge halkına gore davrandığını söyledi doğ.a büyüme burada oturduğunu ve memur olduğu bölge halkından şikayetini varsa kapattirin dukkani vey işten çıkın müşteri bu şekilde davranirmaz

    YanıtlaSil
  60. Kariyerleri müşteriye saygisiz

    YanıtlaSil
  61. İSTANBUL SULTANGAZİ MALKOÇOĞLU MAHALLESİ
    Aktüel.ürünlerden gayet memnunuz. Çalışanların tripli hallerini, kasanın başında kimsenin olmaması ve kasada personel gelmesini beklemeye alıştık. Aktüel ürünleri daha rafa çıkarmadan kendilerine ayırıyorlar ve sabahın köründe gitmemize rağmen o ürün bitti diye cevap veriyorlar. Bu her aktüel üründe oluyor. En son Kütahya porselen kahvaltı takımında oldu. Aktüel ürünler daha fazla sayıda gelmeli. Personelleriniz doymuyor galiba raflara çıkmadan tükeniyor ürünler ne hikmetse

    YanıtlaSil
  62. KÜTAHYA PORSELEN 22 parça KAHVALTI TAKIMI TEKRAR TEKRAR GELMELİ 👏👍

    YanıtlaSil
  63. İSTANBUL ATATÜRK CADDESİ KAPLAN SOKAK MALTEPE BİM ÇALIŞANLARI,
    POŞETLERİ İNSANLARIN ELİNDEN ÇEKİYORLAR ABARTISIZ KAMERA GÖRÜNTÜLERİNİ KADAR İZLENEBİLİR TEKRAR POŞET İSTEYİNCE TERS TERS BAKIYORLAR MADEM BİM POŞET KONUSUNDA BU KADAR TUTUCU BİZDE BİM KONUSUNDA ARTIK ÇOK TUTUCUYUZ. O ŞUBE KASİYERLERİ UYARILMALI EN AZINDAN DAVRANIŞ SEMİNERLERİNE GÖNDERİLMELİ.

    YanıtlaSil
  64. Hırsızlık suçlaması bimde bi gelenek galiba bugün indirimde olan bardaklardan aldım bebek arabasının altına koydum kırılmasın kasada çıkarayım diye sonra kasanın yanında parfüm denedim saat denedim bardağı odemeden çıkmışım 2 adım attım görevli hemen koştu bardakları odemeyecekmisiniz diye ayy unutmuşum dedim odeyim dedim yok arkaya gelin işlem yapıcam hakkınızda dedi bende işlem arkada olmaz ara polisi gelsin adam rezil rezil geldi hırsız dedi sözde mağaza muduru fırat deniz bir suru insanın içinde rezil etti resmen artık bim benim için bitmiştir

    YanıtlaSil
  65. Merhabalar biz şirket elemanları olarak multinet kartlarımızın mağzalarınızda geçmesini istiyoruz iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  66. Merhabalar biz şirket elemanları olarak multinet kartlarımızın mağzalarınızda geçmesini istiyoruz iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  67. Merhabalar ben ist anadolu yakasindan yaziyorum kartal esentepe sikayetim almis oldugum keskinoglu nagıt paketi actim icinden igrenc bir cisim cikti sabah ilk isim bime ugrayacagim nasil bir savunmayla karsilasacagim

    YanıtlaSil
  68. 15/02/2016 tarihinde osmaniye/mimarsinan şubesinden ,fiş no:0143 lu alış verişimdeki bir ürünü iade talebinde ayın 1 önde aşamadan İskenderun bağlandıkları için 15 gündür faturasız çalıştıklarını ve satılan ürünün geri ifadesinin mümkün olmayacağını bildirdiler.gerekenin yapılması dileğiyle.

    YanıtlaSil
  69. 14 şubat sevgililer gününden bir gün önce 13 şubat cuma günü indirim ürünlerinizde prezervatif 1 tl.satılmakta ve bu ürünü herkesin göz gezdirdigi yerde satışını yapıyordunuz. Bu ürünü sevgililer gününde satmakla acaba neyi amaçlamaktasınız.masumane bir olay degil bu.müslüman mahallesinde salyangoz satmaya benzer

    YanıtlaSil
  70. Altınova tekirdağ bim den aldığım her tahin kötü. Nasıl mı küçük bir tabakta tahin pekmez karışım yapıyorum artan karışım bor sonraki gün yenmeyecek kadar tatsız ve çirkin görüntüye donuyor eskişehir bati kent bim den aldığım tahin ise mükemmel .
    Tekirdağ bunker de ayni serel marka başpınar antepten geliyor eskişehir bati kent bine ise yeşilyurt malatyadan
    Mağaza sorumluları yada şehir sorumlularına duyurulur tahin yemek istiyoruz başka şey değil tahin pekmezi tabaktan spatulayla kazımak istemiyorum

    YanıtlaSil
  71. Altınova tekirdağ bim den aldığım her tahin kötü. Nasıl mı küçük bir tabakta tahin pekmez karışım yapıyorum artan karışım bor sonraki gün yenmeyecek kadar tatsız ve çirkin görüntüye donuyor eskişehir bati kent bim den aldığım tahin ise mükemmel .
    Tekirdağ bunker de ayni serel marka başpınar antepten geliyor eskişehir bati kent bine ise yeşilyurt malatyadan
    Mağaza sorumluları yada şehir sorumlularına duyurulur tahin yemek istiyoruz başka şey değil tahin pekmezi tabaktan spatulayla kazımak istemiyorum

    YanıtlaSil
  72. 28.02.2016 istanbul sefakoy inonu mahallesi maslak Çeşme caddesi no 185 /a bayanın biri 97613 kasa gorevlisine bu kasa kapalı diye soruyor kapalı oldgn söylüyor kadınin arkasından da görmüyorum gerizekalı salakmi bunlar kapalı oldgn gormuyorm gb hakarette bulundu v olaya mudahil oldm kasacila tartistim v müşteriye öyle konuşup hakaret edemezsin dedim adam sank dayndg dağ var gbi bide git istegn yere şikayet et dyor 08502544444 numarayı arıyom tık yok nu musteri hizmeti

    YanıtlaSil
  73. 28.08.2016 saat 16 sıralarında istanbul inonu mahallesi maslak Çeşme caddesi no 185/a kucukcekmecedeki bimde alışveriş yaptm ödeme için kasaya geldm kasa kalabalık haliyle bayn in biri yandaki kasaya sordu bu kasa kapalı mi 97613nolu kasacila kapalı oldgn söyledi bayan sıraya girdi ama 97613nolu kasaci bayanın arkasından gormuyormu kapali oldgn gerizekalımı mi nekormu dye yandaki kasacila söylendi bnde dayanmdm mudahil oldm ama beyfend sank guvendg yer var gbi gt istedgn yere şikayet et dyor bde Hani musteri velinimettir

    YanıtlaSil
  74. bimden bir sene önce wxpwr tablet aldım donma yapıyor exper servisine gönderilsin diye bim çalışanlarına verdim.Tableti kurcalamışlar kendi kafalrı göre tabletimin içinden program silmiş program yüklemişler
    bir şey yok diye geri verdiler

    YanıtlaSil
  75. bimden tablet aldım geçen yıl şimdi donmaya başladı exper servisine göndermek için bim çalışanlarına verdim kendi kafalarına göre program silmiş ve yüklemişler sonra da bir şey yok diye gerisin geriye verdiler

    YanıtlaSil
  76. Daha düzgün personel şikayet edebileceğimiz bir numara yokmu?

    YanıtlaSil
  77. Personeli şikayet edebileceğimiz bir tlf numarası yokmu allah aşkına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne istiyosun lan insanların ekmeğinden kamil. Ben de çalıştım bimde iki sene akşama kadar nasıl tiplerlee karşılaşıyorlar biliyor musun? Gelirler önüne parayı kopege atarmış gibi atarlar insan muamelesi yapmaz çoğu orda çalışana oysaki orda çalışan magzadaki bütün işleri yapmak zorundadır mal atcak temizlik yapacak kasaya bakcak hep koaturcak yani bu şekilde zor şartlarda çalışan insanların ekmeğiyle oynamayin siz iyiyswniz herkes iyi olur senin karşında terbiyesizlikle suratsizlikla sucladigin insan senin aynandir aslinda.

      Sil
  78. Daha düzgün personel şikayet edebileceğimiz bir numara yokmu?

    YanıtlaSil
  79. Ankara vedat Dalokay subesinden alis veris yspiyoruz aldigimiz kepek ekmegi ertesi gün kufleniyor tarihi henüz yeni bu demektirki son kullanma tarihi değiştiriliyor uyardik degisen bir şey yok

    YanıtlaSil
  80. Sayın bim yetkilileri.KÜTAHYA AKKENT MAHALLESİNE( TOKİYE )Bİm ACILSIn kac bin aile bimi bekliyoruz.saygılarımla.

    YanıtlaSil
  81. Is başvurusu yaptim ama dayimiz olmadığı icin mülakata bile almadilar

    YanıtlaSil
  82. Diyarbakır is başvurusu yaptim ama adami olani ise alıyorlar mulakata bile gerek duymadilar

    YanıtlaSil
  83. Bimin Ankara yavuz şubesine girdiğimde 5 dakika içinde dondum kim bilir personelleriniz ne yapııyor bu konuda ilgilinirseniz sevinirim demiyorum ilgilenin !!!!

    YanıtlaSil
  84. Ya bu kadar terbiyesizlik olmaz. ((OSMAN YILMAZ MAH.BAĞDAT CAD. NO.342/A /GEBZE)) de olan bir mağzanıza bimcell hat almak icin gittim ve yarim saat boyunca beklettiler ayrica terbiyesiz personeliniz bir adam karsimda sakız çiynerek bana edepsizce beklememi soyluyor yuksek sesle, bir bayana bole davranamaz... Hakkımı sonuna kadar savunucam nasıl bir mağazasıniz siz böyle yapmaya devam ederseniz yakinda kimse sizden alış veriş yapmaz ki ben bunu üst kurumlara dahi taşıcam bu burada bitmicek gerekirse savcılıģa başvurucam

    YanıtlaSil
  85. Bim ' e teşekkür ediyorum. Ben ve çevrem çok memnunuz. Sizden ricam kuru yolum tavuk getirebilir misiniz

    YanıtlaSil
  86. Kaanlar lor peynirinin Tekrar satışa sunulmasını istiyoruz.

    YanıtlaSil
  87. Merhabalar.Lutfen Araba Ürünü Gelsin Uzun Zamandir Gelmiyor.Saygilar.

    YanıtlaSil
  88. Bugün sabah annem Antalya Yesilbahce mah. de bulunan Bim'den alışveriş yapıp ödeme yaptıktan sonra bir poset daha isteyince orda çalışan bayan kasiyer annemi azarlayıp bir poset daha vermemiş, çogu zaman ekmek aldiğimizda zaten posete bile birakmiyoruz, demek ki magaza mudurleri calisanlari bu konuda uyarip musteriye poset vermeyin hatta azarlayin diye egitiyorlar galiba, bir daha bimden alosveris yapmiyicaz boyle saygisizlik olamaz.

    YanıtlaSil
  89. Bu sabah annem ANTALYA Portakal Çiçegi cad.' de araba galerisinin yaninda bulunan Bim 'den alısveris yapinca bir poset daha isteyince kasada calisan bayan cok kotu bir sekilde azarlayarak, poset vermemis, boyle bir hizmet ve boyle bir saygisizlik olamaz, calisan kisileri egitime aldiklarinda acaba musteriye poset vermeyin hatta azarlayin diye mi egitim veriyorsunuz, ustelik poset vermemesine ragmen bir de yaptigi terbiyesziligin ustune para ustunu bulup vermesi icin de baya bekletiyor, musterilerden bozuk para istiyor, bir daha bimden alisveris yapmayicaz, ustelik cogu zaman ekmek alinca poset almiyoruz , bir poset icin musteri azarlayan bir market bence olmasin daha iyi.

    YanıtlaSil
  90. BİM'den satın aldığım kapalı ambalaj supangle tatlının evde açtığımda resmen ekşimiş ve koktuğunu gördüm. Tarihinde daha 5 günü vardı. İnternet sitesini kontrol ettiğimde şikayet hanesinin dahi olmadığını gördüm. Neredeyse her sokakta bir şubesi olan marketler zincirinin önlem alması gerekir. şikayetimi firmaya bildiremedim çünkü internet sayfasında şikayet bildirecek linkini dahi bulamadım. İademi yaptım. İade almak marifet değil bu zaten yasal zorunluluk. Ancak önemli olan toplum sağlığını koruma yükümlülüğüne uygun davranmaktır.

    YanıtlaSil
  91. BİM'den satın aldığım kapalı ambalaj supangle tatlının evde açtığımda resmen ekşimiş ve koktuğunu gördüm. Tarihinde daha 5 günü vardı. İnternet sitesini kontrol ettiğimde şikayet hanesinin dahi olmadığını gördüm. Neredeyse her sokakta bir şubesi olan marketler zincirinin önlem alması gerekir. şikayetimi firmaya bildiremedim çünkü internet sayfasında şikayet bildirecek linkini dahi bulamadım. İademi yaptım. İade almak marifet değil bu zaten yasal zorunluluk. Ancak önemli olan toplum sağlığını koruma yükümlülüğüne uygun davranmaktır.

    YanıtlaSil
  92. Merhaba Antalya ahatlı şubesine 2 adet çaykur tiryaki çayını iade ederek yerine 2 adet rize çayını almak istedim ama fişimi atmış bulundum. Mağaza iade alamadığını söyledi. İade için yardım rica ederim.

    YanıtlaSil
  93. Merhaba dün almış olduğum 2 adet çaykur tiryaki çayını iade ederek yerine 2 adet çaykur Rize çayını almak istiyorum ancak fişimi atmış bulundum. Üründe hiçbir yıpranma yok, paketi hiç açılmadı. Mağaza değişim yapmadığını söyledi. Konu ile ilgili yardım rica ederim.

    YanıtlaSil
  94. 13.04.2016 Tarihinde saat 20:45' te Polatlı Şehitlik mahallesindeki şubenize alışveriş için gittim. Tam içeri girdiğim anda şubenizin bayan çalışanlarından birisi ile bir bay müşterinin tartışmasına şahit oldum. Müşterinin kim olduğunu görmedim fakat sesini duydum. Bir iki dakika kadar sonra da müşteri dışarı çıktı gitti. Tartışmanın ne için çıktığını da bilmiyorum.
    Burada asıl rahatsız edici durum, bayan çalışanınızın sonradan belki 5 dakika kadar süre ile sinirliliğini üzerinden atamamış olmasıdır. Çok yüksek sesle bağırarak insanları rahatsız etmiş olmasıdır. Çalışanınız, tartışmış olduğu müşterinin hanımının çarşaflı olduğunu, bu müşterinin ise dindar olduğunu ve bu tür insanların devamlı olarak haksızlık yaptığını yüksek sesle defalarca söylemiştir. Asıl can sıkıcı olan şey, gerçekte kim olduğu bilinmeyen birisi yüzünden, başka dindar insanlara genellenerek çamur atılmasıdır. Bu konu ile hiç alakası olmayan dindar insanların suçlanmasıdır. Bu şık bir durum değildir. Bu çalışanınızın eğer dindarlara şahsi bir kini varsa, bunu iş yerine yansıtmaması gerekir. Çalışanınız müşteri karşısında haklı olsun veya haksız olsun, sonradan sergilemiş olduğu davranışı doğru değildir. Bu gibi kişileri müşterilerle muhatap etmeniz, uzun vadede şirketinize zarar getirecektir. A. YILMAZ

    YanıtlaSil
  95. Oncelikle hayirli geceler diliyorum.Ben sile cavus bimde belirli surede calismaktaydim ve en ufak bir hatamda istifami yazmami soylediler bende boyle bisi kabul etmedigimi soyledim sonrasinda tazminatimi verip cikardilar ve ben hala ciktigimdan beri yaklasik 7 aydir issizim oradaki magaza mudurunun o kadar sorunu olmasina ragmen hala calismakta ve onun yuzunden kendi istegiyle 3 eleman cikti katlanilmaz biriydi ama bolge sorumlusuna gelince aman efendimm oluyordu ayrica bolge sorumlusunun iki kisinin sevgili oldugundan haberi vardi ve ses cikarmamisti muhammet bey soruyorum size o kadar hatalar varken benim ufak bir hatam nelere mal oldu eger bana ulasabilirseniz kendimi ifade etmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  96. 24 Nisan 2016 saat 19.00 da incirli mah. yunus emre cad. No.. 9/a aşağı eğlence Keçiören Ankara mağazasından eşimle birlikte alışveriş yaptım. kasaya geldim kasacı hakan bekdemir isimli eleman kendine göre bir sistem kurmuş müşteriye dayılanma ukalalık diz boyu insanı test/sınama modunda şu andan itibaren Bim ölmüştür alış/veriş yapmam.

    YanıtlaSil
  97. 28.04.2016 tarihinde Ankara Malazgirt caddesindeki kasiyerde çalışan bir bayan ben bu parayı bozamam dedi.Münakaşa etti bende aldıklarımı bıraktım geri çıktım.Ben bu olayı Bim şubesine yakıştıramadım.

    YanıtlaSil
  98. Samsun bafra stad karşisindaki kasiyer kadar saygisiz gormedim.yetkililere sesleniyorum müşteri güler yüz bekler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pansiyona gideceksin ama 5 yıldızlı otele gelmişsin gibi muamele göreceksin ohhh bu ne özgüven

      Sil
  99. ekmeği neden yere koyarsınızki anlamıyorum eğilerek ekmek aldığım tek yer bim

    YanıtlaSil
  100. İyi günler bbimden gayet memnunuz ama bi önerim bi istegim var ilgilenirseniz sevinirim Niğde murat evleri iinönümah behsat eecemis sokak yakınllarında bim subeniz yoktur yeterli sayıda hane ffazlasıyla mevcuttur mahalledeki insanlarla ggorustum herkes bir tane subenizin acilmasini istiyor ve talep ediyorlar ilgilenirseniz ve bir ddönüşte bbulunursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  101. Nigde merkez inönü mah behsat ecemis sokak yakın bir subeniz yok buradaki mah sakinleri hep ayni ssikayettee mah yakınlarına bir tane sşube aaçarsanız mah halkı olarak çok sevincez yyardımlarınız içinttesekur eder. Hayırli işler dilerim

    YanıtlaSil
  102. Adana ceyhanda hiç bir bim de pirinç unu yok mama olarak ari mama satılmasını istiyorum

    YanıtlaSil
  103. İstanbul bahceli evler gokce sokaktaki bimde tarihi yakin urunleri ozellikle dolap urunlerini ordaki mudur ve mudur yardimcilari kasadaki kizlara zorla sattiriyorlar. Kizlar utana sikila soyluyorlar icim aciyor valla. Kizlara acimayi gectim bozulacak urunleri ne diye satiyorlar bim bu kadar duskun durumdami ayol. Ordaki mudur ve mudur yardimcilarinidan da hoslanmadim ben insanlari tersliyerek iade aliyorlar ayip yaaa. Orda ki bim calisanlari magazayi toplarken ve urun yerlestirirken magaza kolilerden gecilmiyor

    YanıtlaSil
  104. Bim guzel market seviyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİM'de satılan ürünler genelde kalıtesiz olduğu için ürünlerin ucuz olduğu yanlışlığına düşüyoruz.diğer marketlerde de kalıteli ürün fiatlarıda bir fark yoktur.powerdent diye siyahbantlı(diş macunları YEŞİL MAVİ VE SİYAH BANTLI olarak satılır) bir diş macunu satıyorlar diş hekimlerinin kesinlikle kullanmayın diye söyledikleri tamemen kımyasal ve zararlı maddeler içeren bu diş macununu satıyorlar üzereinde 08002161116 diye müşteri hattı var fakat o numara yanlış cevap alamıyorsun bu dış macununu hangi firma ürettiği de belli değil.Ben yanıldım bir seferlik aldım hiç kimse aldanmasın.

      Sil
  105. Tokat pazariçi mağazasından alışveriş yaptım kasadan geçtikten sonra kasadaki personel ismi metin sütlaç ikram edeyim diye poşete zorla iki paket sütlaç attı fişide vermedi şüphelendim fişi istedim sütlaçları resmen satmış bunasıl ikram zorla soğutuyorsunuz milleti bimden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kendimizemi yanıt verecez kim bakıyor bunlara

      Sil
  106. Sevimli bim as nin ust yonetiminde bulunan saygideger zati muhteremler mumkun olursa bi istegim olacak sodekso ticket vs bunlarinda bimde gecmesi dilegimle sevgiler vede saygilar bursadan ismail atici 05070704947

    YanıtlaSil
  107. 01.06.2016 tarihinde milas ören mağazasında büyük bir tartışma oldu çalışan kız hasta olduğu halde gidemez ben karar veririm diyen bayan vardı eşi olan çocuk ölsün mü dedi bu canilik insan dışı şeyleri görmek mi istemiyorsunuz yoksa görmüyor musunuz ve bu avm de neden her sene işçi çıkarılması var her geldiğimde yeni yüzler bunun nedeni sizin katı kurallarınız mı sizden alışveriş yapmayı bu yüzden istemiyorum ve çevreme de gitmemesi için inkaz ediyorum kolay gelsin. Bana ulaşın 5511876119

    YanıtlaSil
  108. Uzun süredir BİM müşterisiyim, tüm alışverişlerimi BİM'den temin ediyorum. Yenikent Mahallesi 2406 sokak no:20 Gebze adresinde faaliyet gösteren BİM'den 07.06.2016 günü alışveriş yaptım. TAKIŞOĞLU firmasına ait 500 gramlık 11.95 TL fiyatlı tereyağı aldım. Eve gelip tereyağının poşetinden çıkardığımızda müthiş bir pis koku evi sardı. Sanırım bu tereyağı bozulmuş. Ben tekrar iade etmek istiyorum. Bu konuda bana dönerseniz sevinirim.Bu ürünün BİM alışveriş marketinizden çekilmesinin sağlıklı olacağını düşünüyorum. Aksi durumda gerekli işlemleri başlatmak ve konu ile ilgili basın açıklaması yapacağımın bilinmesini. Tel: 0 505 216 27 20

    YanıtlaSil
  109. bodrum turgutreis marina bim mağazasındaki fulya isismli çalışandan müşteriye hakaret edercesine konuşmasından dolayı şikayetçiyim üstte yazılan şikayetler buralardada çokça oluyor BİM marketlerde yaşananlar her yerde aynı onların ŞİRKET POLİTİKALARI bu 5 kuruşun 10 kuruşun veya 25 kuruşun varmı fazladan alışılar bizim 5 kuruşumuz eksik olsa alamazsınız şikayetler oooooh çin malı ürünler bende çevremdeki arkadaşlarla ciddi karar aldım BİM marketlerinde ALIŞVERİŞ YAPMIYORUZ ARTIK

    YanıtlaSil
  110. Merhaba Bim yetkilileri insanlara zorla birşeyler satmaktan vazgeçin kalitenizi kaybediyorsunuz.Hazır yemek almıyorum demekten yorulduk ,çalışanlara da yazık ısrar etmekten utanıyorlar .Böyle giderse çok müşteri kaybedeceksiniz.

    YanıtlaSil
  111. Allah aşkına bim den hürrem diye bir çorba çeşidi var almaz olsaydım evlere şenlik bu kadar kalitesiz bir ürün görmedim resmen bulaşık suyu gibi insan biraz özen gösterir,kalitesizse satma kardeşim biz enayi degiliz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten satılan tüm ürünler kalitesiz daha fark edemediniz mi

      Sil
  112. Avcilar firuzkoy subesinde bayan calisanlar musterilerle cok laska igrenc hareketlerde bulunuyorlar cok samimi tavirlar sergiliyorlar lutfen buna bi cozum insani alisweris yapmaktan sogutuyorlar inanin marketinize girerken direk calisanlara bakiyorum ki bayan calisanlari varmi yokmu diye baska hicbi sikayetim yok urunlerinizden gayet memnunum

    YanıtlaSil
  113. Bim Kirsehir Yenice Mah.Şubesinden Aldığım Dost günlük süt bozuk çıktı iade için götürdüğümde kabul etmediler. Bu arada tek madur ben değilim.Benden az öncede biri aynı sikayetle gelmiş personel konuşurken duydum.

    YanıtlaSil
  114. Bim kendi urunu olan scarlet gunluk ve pedlerun yapiskanlari tutmuyor yapilan degisimle iyice kalitesiz olmus aksi takdurde urynlerinizi heryerde kullanilmamasi icin cabaliyacagim kalite sifir

    YanıtlaSil
  115. Scarlett marka ped ve gunluklerinlerinizin yapiskan kalitesi ve urun kalitesi cok degisti kullanissiz kaliteniz yerlerde

    YanıtlaSil
  116. 26,06,2016 günü bursa teleferik mağazasına alış verişe gittim. pazar dönüşü ellerim doluydu. mağazaya girdiğimde bir rafın yanında duran ırı yarı persenoldden raftan bir adet rica ederek istedim. personelse küfürbaz tavırla karşılık verdi. bende elimdekini yorgunluğun verdiği halsizlikle elimdekini önünde duran buzdolabın üzerine atıp raftan kendim aldım. ve buzdolabın üzerine bıraktığım ürünüde alarak kasaya geldim. ardımdan kasanın yanına gelerek rafın önündeki buzdolabın üzerine bıraktığım üründen rahatsız olmuş olcaki gelip kasada beni tehditte bulundu.

    YanıtlaSil
  117. Yozgat bahçeşehir subesindeki BİM de poşet sıkıntısı var , poşet vermiyorlar müşteriye , aldıklarımızı poşetlere zor sıgdırıyoruz her seferinde bu problem yaşanıyor.Sırf bu yüzden zorunlu kalmadıkça gitmiyoruz oraya.

    YanıtlaSil
  118. Merhaba ben izmir de bornova birlik magazanızdan alısveriş yapıyorum ve her denk geldigimde pelin hanımın asık suratı ve personellere davranısından rahatsız oluyorum bu sadece benim degil arkadaslarımında ilgisini cekti ilgililere burdan duyurmak istedim umarım devam etmez ve biz müşterilerinizi bim magazalarınızdan daha fazla sogutmazsınız

    YanıtlaSil
  119. Ekmek poseti küçük ekmekler sigmiyor cabuk yirtiliyor az daha büyük ve seffaf olmayan üstüne bim yazan bir poset astira bilirseniz dahada iyi olur çünkü o poseti aldiktan sonra tekrar kasadan poset isteniyor ve poset gideri artiyor Külliyen israff saygilarimla Erdinc Avcıbay

    YanıtlaSil
  120. Bugün saat 15.25 bim birleşik mağzaları a.ş fevzi çakmak mah. 1140sok.no.34 esenler şubesinden yapmış olduğum alışverişinde aldığım katmer 400gr ünlünün fiyat etiketi reyonda 2.75olarak vardı fakat kasadan 2.95 olarak geçti ve kasacı hacer kavağa söyledim içeriye gidip yetkiliye iletti fakat aldığım cevap kasadan geçen fiyat neyse odur değiştirmemişlerdir diye cevap alınca bende tüketici haklarına dayanarak etiket üzerinde ne yazıyorsa onun olması gerektiğini söyledim ve hacer kavak yardımcı olmadı ben 0.20kuruşunda değilim bu şekilde yetkilinin yardımcı olmadığından şikayetçiyim bu şekilde insanların dolandırılıp herkesi enayi yerine konulup etiketteki fiyattan fazla para alınmasından şikayetçiyim diğer kasadaki kasiyer arkadaş farkı verip yardımcı olduğu için ona teşekkür ederim bu şekilde yapılarak insanları kandırmayınız

    YanıtlaSil
  121. Ben aslında burda bir fotoğraf paylaşmak istiyorum ama paylasilmiyor sanırım sizden aldığımız bir çikolata rengi pis bir kahverengi ve paketini acmamizla çikolata un gibi ufalandi! ! Size yakışmiyorrr

    YanıtlaSil
  122. Ben sıradaydım sonra 5 kişi önüme geçti tamam biraz önemli değil ama bunu bana 3 yıldan beri yapıyorlar ben bunun önlenmesini istiyorum bu ne saygısızlık ben aldıklarımı hemen evime götürmek istiyorum beklemek değil!

    YanıtlaSil
  123. Merhaba, Mersin Kız Öğrenci Yurdu yanına Bim açılmasını istiyoruz. Rakipleriniz burada siz niçin değilsiniz?Saygılar...

    YanıtlaSil
  124. Mersin Kız Yurdu yanına Bim açılmasını diliyoruz..Saygılar..

    YanıtlaSil
  125. Bim mağazaları her yerde eşit değil.Eşitlik konusunu açacak olursak örneğin a ürününü Akdeniz civarında bulurken içanadoluda bulamamaktayız.Bim büyük mağazalar zinciri ise bu eşitliği sağlamalıdır.Şimdiden harekete geçmeniz dileğiyle gereğinin yapılmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  126. 26,08,2016 izmir Karabağların Yeşilyurta göktere caddei cıvarında veya ciflik camii cıvarında birmarket açmanızı talep ediyoruz Gökdere caddesinde miğrostan başka market yok açil ilginesirseniz semtte oturan vatandaş olarak memnun oluruz.teşekkür ederim. İbrahim altunsesli.

    YanıtlaSil
  127. Kars istasyondaki bim elemanlarindan cok memnunum

    YanıtlaSil
  128. Merhaba...Bim'in İzmir-Buca şubelerinde çay filtresini promosyonlarda tekrar görmek istiyoruz...

    YanıtlaSil
  129. İst güngören merkez mah asalet cadno 41 de personel ayşegül vede erkek arkadaşı Güngören şubesinde şubenizde müşteri ile 2 elaman siyaset din üzerinde sohbet orası siyaset yeri değildi yol verin geçeyim camiyi buraya getirdiniz dedim orada ayşegül adındaki personel arkamdan bağırmaya orada çalışan erkek arkadaşına bu kadın n ne deyip ağız saldırısına geçti bir süs sen bu yaşta bu kadar saldırma dedim oda oradaki müşterilerin personelin yanında bu kadın manyak dedi bana burası yeri değil herkes işine baksın ben çıkana kadar beni bağırarak taciz etti amaç kameralarınız var izleyin görün işini bırakıp bir panter gibi bana ağız erkek arkadaşıyla beraber Allah korusun böyle seviyesiz gözü dönmüş biri böyle bir kuruluşta nasıl çalışır elinde maket bıçağı ben ne kadar şikayet oradaki erkekler onu savunacak sizleri havale ediyorum siz 4 kişisiniz ben tek kişi 22,09.2016 saat 15,21

    YanıtlaSil
  130. Del matte 18 v sarjli matkap istiyoruz

    YanıtlaSil
  131. Bu bölgede yaşayan bim müşterilerinin dikkatine çorlu depodan sevk edilen ürünler gündüz ve akşam olarak yapılmaktadır..
    Bu ürünler tekirdag silivri çerkezköy olarakyyapılmaktadır.akşam sevkiyatında soguk ürünler magazadaki sogutma sistemi olmayan depoya saat 22 23 gibi indirilmekte ancak sabah 8.30 gibi raflara dizilmektedir.temmuz agustos ayındada sıcaklık 25 30 derece ikende aynı işlem uygulanmaktadır.belkide diger bölgelerde aynı işlem uygulanmaktadır.silivri alibey ve piripaşa selimpaşa çorlu park tekirdag altınova barbaros hürriyet cerkezköy organize ismini bilmedigim birkaç magaza daha insan saglıgından dem vuran bu şirketin üst yöneticileri bu işi bilmiyorlarmı.10 12 saat sıcak depoda duran ürünleri soguk raflarına dizerek insan saglıgı ile dalga geciyorlar.takip edin hangi magazada akşam 21.00den sonra ürün indiliyorsa ayni işlem uygulanmaktadır.magaza elemanlarına bu magazaya sevkiyat nezaman gelmektrdir diye sorun takipci olun.

    YanıtlaSil
  132. bim marketlerine diğer marketlerde olduğu gibi ticket kartlı alısveriş yapılmasını gelmesini istyorum bimde neden yok ilgilenirseniz sevinirim saygılar

    YanıtlaSil
  133. Merhaba. İzmir/Karabağlar 4229 sk' da bulunan mağazanızda alışveriş yapıp almış olduğum ürünlerle beraber kasada beklerken kasiyer olan bayan sanıyorum önceden tanıştığı müşterilerle sohbet ederken poşet istedim buna karşın ürünleri okutmadım dedi bende okutun o zaman dedim ve yüksek bir ses tonuyla alenen azarlamaya başladı bende müdürünüzle görüşebilirmiyim deyince o sırada yerleri silmekte olan bir beyefendiyi gösterdi ki yalan söylediğini düşünüyorum bu üsluba karşılık kuyrukta bekleyen müşteriler de söke oldu. Ürünleriniz kaliteli fakat böyle kalitesiz kasiyerler olduğu sürece müşteri memnuniyeti düşer diye düşünüyorum kasiyerin adını bilmiyorum fakat orada çalışmakta olan bir tane bayan kasiyer var. Gereğinin yapılmasını rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  134. Merhaba. Bim ürünlerinden gerçekten çok çokk memnunum. 2013te Netlon üçlü güveç tencere seti gelmişti ama bir daha gelmedi, lütfen tekrar gelmesini çokk istiyoruz. IIlgın için teşekkürler. DENİZLİ

    YanıtlaSil
  135. Şefifali şubesinde aktaş pidelerini bulamıyoruz.Bu konuda yardımcı olmanızı bekliyorum...

    YanıtlaSil
  136. Hep çalışanlardan şikayetçisiniz, düşündunuz mu onların nasıl sartlarda calıştıgını dısardan goruldugu gıbı degıl , personel kımı memnun etsın bölge sorumlusu mu magza sorumlusumu müsterıyımi, insanın bır degerı kıymetı yok ki bimde calışanın aılesı varmı sorunu var mı hasta mı koca magzda ıkı calışan tek kasa magza sorumlusu içerde, kasadan cık mal at temızlık yap urun kontrolu hersey personrle yuklenmış nasıl güleryuz beklenır ki....

    YanıtlaSil
  137. Bide helal ürünler görmek istiyoruz!!!!!!

    YanıtlaSil
  138. Bimde GİMDESİN ONAYLADIĞI helal ürünleri görmek istiyorum!!!!

    YanıtlaSil
  139. Ankara Keçiören Atapark Mahallesinde göbekteki şubesinde poşet vermemek için müşteriye hakaretli davranışta bulundu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl bi hakarette bulunuldu?

      Sil
  140. Tam gaz yola devam

    YanıtlaSil
  141. Bir Bim çalışanı olarak çok şey haykırmak istiyorum ama ne ilgi var ne de denetim herşey kulak Arkası ediliyor

    YanıtlaSil
  142. Müşteri memnuniyeti diye birşey yokmuş Bim de onu anladım .Herkes rant peşinde.Arızalı ürünlerde fiş yok diye ilgilenmiyorlar bile bırakın iadeyi,değişimi. Üstelik küstah tavırlar. Bu genel müdür asistanına kadar da böyle. Fazla yetki veriliyor sanırım Bim bünyesinde söz sahibi olan herkese. Kısacası bir daha güvenip de alışveriş bile yapmıyorum . Yüzsüzlük ve saygısızlıktan başka bişey değil . Şöyle düşünün ben güvenip ürünü aldım bu güvenle de fişi attım , ulan güvenmesem aklımda 3 kağıt olsa niye atıyım fişi.Sen de müşterine güvenmek zorundasın. Müşteri kitlesi çok olabilir ama matematiksel hesaplarla her mağazada bir müşterisi bile sorun yaşasa ve Bim e gitmeyi bıraksa ortada ciddi rakamlar kaybedilmiş oluyor ki böyle binlercesi var . Rezillik başka bişey değil. A101 e giderim kafam rahat olur . Çok şubesi var ama nerde çokluk orda b*kluk ;)

    YanıtlaSil
  143. Bim marketlerinde milli ürünümüz TORKU ürünlerini görmek istiyoruz

    YanıtlaSil
  144. ŞİKAYET'LERİ OKUDUM,2013 YILINDAN BERİ DEVAM EDİYOR,BU GÜN 21/11/2016 HALA AYNI PROBLEMLER DEVAM EDİYOR,BENDE POŞET KAVGASI YAPTIM,DEMEKKİ ARKALARINDA Bİ GÜÇ VAR.BENDE KURUMSAL ŞİRKETLERDE ÇALIŞTIM,MÜŞTERİ ŞİKAYET EDECEK DİYE ÖDÜM'ÜZ KOPARDI,İŞİMİZDEN,EKMEĞİMİZDEN OLURUZ,GÖRÜNÜŞE GÖRE BUNLARIN BÖYLE Bİ DERTLERİ YOK,BİZ NE SÖYLERSEK SÖYLEYELİM,BUNCA ZAMAN ZARFIN DA DÜZELME OLMADIĞINA GÖRE,BEN BİR BAŞKA KONUYU DİLE GETİRMEK İSTİYORUM,3 Ü BİR ARADA NESCAFE ALIYORUM,BAZEN 2 KUTU,BAZEN 3 KUTU DÜNE KADAR,DÜN OĞLUM SAYDI İÇİNDE 20 ADET OLMASI GEREKİRKEN,18 ADET ÇIKTI,GİDİP TE BİR ŞEY SÖYLEMEDİM,1 POŞET İÇİN,MÜŞTERİYİ DÖVECEKMİŞ GİBİ DAVRANAN PERSONEL,2 ADET 3 Ü BİR ARADA EKSİK ÇIKTI DESEM KİM BİLİR BANA NE YAPARLAR,HAKKIMI HELAL ETMİYORUM.KİM BİLİR BUNCA ZAMAN ALDIĞIM KUTULARDA KAÇ TANE EKSİK ÇIKTI.DEDİM YA HAKKIMI HELAL ETMİYORUM.

    YanıtlaSil
  145. Boludaki beş kavaklar daki marketinizden ekmek aldım içinden hamam böceği çıktı. Lütfen ekmeği aldığınız fırını denetleyin. Bir dahada bimden ekmek almam zaten.

    YanıtlaSil
  146. Yozgat sorgun imam-hatip caddesindeki çalışan bim magzanizda çalışan sorumlu dan şikayetçiyim.musterilerin yanında benimle tartışıp beni mağazadan çıkardılar.sebebi ekmek posetine çamaşır suyuna da koymak için bir poşet verdi.camasir suyunu ayrı koymak için poşet istediğimde benimle tartıştı musterilerin yanında.boyle birinin magzanizda sorumlusu olması bime çok zarar verir.lutfen bununla ilgilenin

    YanıtlaSil
  147. Bim siirt kasiyerler ve personeller kendilerini bir şey sanıyorlar ve tek bir kisiden şikayetçiyim "ERDAL ŞEN" bim bu uyarıyı dikkate al almazsan bizzat kendim şikayet ederim

    YanıtlaSil
  148. Kasiyerlerinizi özenle secmenizi rica ediyorum. Özellikle erzurumda yoncalık tarafındaki bim subenizdeki bayan kasiyeri defalarca uyarmama rağmen gösterdiği cıvıklık ve agresifliğinden ötürü işinden atmanız son derece mantıklı olacaktır !!!

    YanıtlaSil
  149. İstanbul, Fatih, Silivrikapı mah. Silivrikapı caddesi üzerinde BİM eksikliği var, BİM için yakın çevreye gidiyoruz ama en yakını bile uzak kalıyor. Cadde üzerine sur kapısına mümkün olan en yakın yerde BİM olsa....

    YanıtlaSil